onsdag 26. juni 2013

Påmelding til vår første utstilling!

I dag er det pøsregn, og jentene ligger som små kanelboller i sofaen og later som de ikke har noe begrep om hva "gå tur" er for noe, og heller ikke noe behov for å finne det ut.

Stilken og Flora er ikke så opptatt av dette med turgåing idag..


For å finne på noe med dem, uten at de faktisk er med, har jeg nå meldt på Flora hennes (og min!) første utstilling! Det skal foregå i Råde i slutten av juli, og hun er like godt påmeldt både lørdagen og søndagen. Jeg er ikke særlig bekymret for hvordan hun kommer til å takle det, for hun er en stødig frøken - særlig når hun får utløp for mammadaltingen sin, men jeg har aldri gjort noe sånt før og er litt redd for å gjøre meg bort. På en annen side er heldigvis valpeshowene ganske snille så vidt jeg har forstått, så sikkert et greit sted å begynne for både ny valp og ny utstiller!

Flo liker å slappe av med beina i kryss..


I mellomtiden får vi forsøke å bli med på så mange utstillingstreninger i Frognerparken som mulig!

Bilde fra da Flo var 8 uker gammel - og hun demonstrerer her "kanelbollen":

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar