tirsdag 25. juni 2013

Gjemsel for nybegynnere!

Vi er på ferie, og inspirert av et svensk hundeblad bestemte jeg oss for at sofaen skulle forlates til fordel for litt gjemsel. Tørrfôrgjemsel!

Siden jeg ikke har så stor tiltro til de søte små tenkte jeg det var greit å introdusere dette i hundesengen. Så - til det trenger man en hundeseng, tørrfôr og et håndkle:

 
Åtet er lagt ut. Jeg innser at det kanskje ville vært hakket mer hensiktsmessig å ordne med dette mens Stilken og Flora ikke så på, men etterpåklokskapen lenge leve!

Vi tar det veldig trinn for trinn her...!

 
 
Er dere klare, jenter...?

 
Hm.. det ser ut som de to langnesene ikke skjønte dette fullt så fort som jeg hadde forventet - tatt i betraktning at de så hva jeg gjorde..

 
Der ja, Stilken - nesa under teppet!

 

 
 
Da Flo endelig hadde fått skikkelig taket på det - var det selvfølgelig tomt. Jeg hadde ikke helt forestilt meg at dette skulle føre til en lang stund med ekstraaktivitet i optimismens navn, men hey - fin bonus!
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Søte de er :) Skal prøve det trikset selv en dag

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var stor suksess! ...og kan jo varieres nærmest i det uendelige :)

      Slett